הדברת תיקן גרמני

תיקן גרמני

התיקן הגרמני הוא מין התיקן הנפוץ ביותר שנמצא ברחבי העולם. הוא בעל גלגול חסר,קטן יותר ביחסית לתיקנים אחרים. הוא פעיל בעיקר בלילה ולרוב לא נראה ביום ומעדיף להסתתר מקומות מסתור חמים. התיקן נפוץ בבתי מגורים מסעדות משרדים ומפעלים. נוכל לראות אותו לרוב במכשירי חשמל כגון תנורים, ברי מים, טוסטרים, מדיח כלים, ומטבחים תעשייתיים. התיקן הינו מפגע אסתטי המהווה העברת מחלות ומטרד. הדברת התיקן הגרמני מתבצעת ראשית בפעולות ניטור התיקן ושימוש בחומרי הדברה כגון ג'לים, ריסוס,וחומרי הדברה המאושרים בחוק והיעילים ביותר. חשוב לבצע הדברה זו במקצועיות על מנת למנוע את התרבות התיקן.

 
כיצד להיפטר מקקים גרמנים.

תוהה איך להיפטר מקקים גרמנים? העצה הטובה ביותר להדברת תיקן הגרמני היא לתרגל תברואה טובה יותר. כדי למנוע ממקקים להתרבות בבית או עסק, על אנשים לקיים מטבח נקי על ידי ניקוי פירורים, ניגוב משטחים לעתים קרובות. הימנע מהשארת הכלים בערימה בכיור. חשוב גם לאטום את כל הכניסות למבנה, במיוחד סביב צינורות שירות, ולאוורר חללי זחילה כדי למנוע הצטברות לחות. אם יש עדויות להתפשטות ג'וקים גרמני, פנה לאיש מקצוע המזיק מורשה בכדי לבדוק ולטיפול בבעיית התיקן הגרמני.


מקקים גרמנים יכולים להתרבות בשיעור של עד שישה דורות בשנה, ולכן חברת הדברה עשויה להמליץ על שירות חוזר ונשנה כדי לטפל בקצב הרבייה המהיר הזה

.

נשמח לעמוד לשירותכם

 גלובוס הדברות


זמנת שירות או להתקשר אלינו

0525-267-877  גלובוס הדברות