הדברת פשפש המיטה לא פשוטה ומצריכה מדביר מקצועי לטיפול בבעיה

פשפשי המיטה הינם חרקים מוצצי דם,חסרי גלגול ובעלי מספר התנשליות. הם פעילי לילה כאשר ביום הם מתקבצים באזורי מסתור חשוכים . הם נמצאים כמעט בכל מקום שבני אדם נוטים להתכנס בהם, כולל מגורים, בתי מלון, בתי ספר, ומשרדים. את פשפשי המיטה לרוב נוכל לראות על מזרנים ,שקעי חשמל ,בסיס המיטה ,ומקומות מסתור נוספים. לכן הדברת פשפש המיטה מצריכה טיפול עמוק לתוך מקומות המסתור של הפשפש.


הדברת פשפש המיטה


פשפש המיטה גורם למפגע אסתטי ומתבטא במציצות דם וגירודים. נוכל לראות לאחר עקיצת הפשפש מספר נקודות על העור כאשר דרכם התבצעה המציצה. הדברת פשפש המיטה היא מורכבת ומומלץ להזמין מדביר מוסמך בעל רישיון מתאים. ההדברה מתבצעת על ידי שאיבת הבית
איתור מקומות מסתור של הפשפשים, טיפול ברהיטים נגועים,טיפול במכונת קיטור באזורים הנגועים ולבסוף ריסוס. מומלץ לבצע הדברת פשפש המיטה בהקדם מכיוון שתפשטותם מהירה.




בואו נודה בזה, להיפטר מפשפשים בעצמכם זה כמעט בלתי אפשרי. הדברת הפשפש המיטה היא הקשה ביותר מבין אמצעי ההדברה ומחייבת טיפול נכון מבחינה שיטתית במתחם באמצעות חומרי הדברה היעילים ביותר.
סימנים לפשפש המיטה
נוכל לדעת על הימצאותם של הפשפשים על ידי סימני נשיכה, המלווים בגרד, הימצאות כתמי דם על המצעים, ריח ספציפי. חשד שמשהו לא בסדר, עליך לבחון היטב את המזרן, ובקפלי המזרן והמצעים אכן ומצאת את אחד הסימנים מומלץ לקרוא למדביר המוסמך לטפל בבעיה
• פשפשי מיטה יכולים לחיות ללא אוכל יותר משנה, אז אל תמהרו לארוז את תיקיכם, בתקווה להרעיב את הפשפשים מכיוון שלא תוכלו להיפטר מהם לאחר צאתכם לתקופה קצרה.
נשמח לעמוד לשרותכם גלובוס הדברות
זכרו הדברת פשפש המיטה מחייב טיפול של מקצוענים, אם ראיתם סימנים או עקיצות התקשרו אלינו מייד.
עוד על פשפש המיטה לחץ כאן !

בעיית פשפשים? השאירו פרטים ואנו מייד חוזרים אליכם 
*