27 Sep
27Sep

נמלים אינן יכולות לאכול אוכל מוצק

תאמינו או לא, כל אותם נמלים שחורות המופיעות במטבחים שלנו במהלך האביב והקיץ, למעשה אינן מסוגלות לצרוך אוכל מוצק. הסיבה לכך היא חלקית מכיוון שלנמלים מותניים צרות מאוד, או פטוטרות, המאפשרות למערכת העיכול שלהם לא לעבד מזון מוצק. אז איך נמלים מתמצאות בזה? האסטרטגיה הראשונה היא לקחת את המזון לזחלים שלהם, ושם מושבת הנמלים תחיל אנזים המפרק את המזון המוצק לנוזל. נמלים אחרות יבצעו מחדש את המזון המוצק במזון נוזלי, ויאפשרו למבוגרים לאכול אותו. בנוסף, בנמלים יש גם פיות המיועדות לתפקד כמו מסננת או מסננת ששומרת על כל דבר גדול מכדי לעכל אותו.


כמה עובדות על פשפש המיטה

אין אף מזיק אחרת ברשימה זו שתומכת טוב יותר בטיעון שברגע שאתה מבחין באג מיטה, הגיע הזמן להתקשר למזיקים המקומיים שלך. על פי מחקר זה של אוניברסיטת מינסוטה, באגי מיטה שזה עתה נולדו יכולים לשרוד ללא מזון (דם) עד מספר חודשים. כמה זמן הם מסוגלים לשרוד תלוי בפעילותם (ככל שישב יותר, כך הם יכולים לשרוד יותר זמן) ובטמפרטורה (ככל שהטמפרטורות קרירות יותר, כך אנרגיות החרקים יצטרכו להוציא על מנת להישאר חמים).


עכברים מתרבים מהר יותר מאשר מקקים

למאמנים הגרמנים תקופת התבגרות היא בערך 60 יום, לאחר מכן הם יכולים להתרבות. לעומת זאת, עכברים מסוגלים להתחיל להתרבות בעוד שישה שבועות בלבד. אף על פי שזה נכון, עכברים נקבות אינם פוריים כמו ג'וקים. לדוגמא, ג'וק גרמני נקבה יכול לבקוע בין 38 ל 48 ביצים בכל פעם, ואילו עכבר בית משותף יכול להוליד רק 14 תינוקות - עם זאת, בממוצע, מספר זה הוא בדרך כלל בין שש לשמונה. בלי קשר, נוכחותם של עכברים או ג'וקים בביתכם אינה דבר טוב. אם אתה זקוק לעזרה בהדברה, צור קשר עם המדבירים המקומיים עוד היום.


קוצ'ר יחיד יכול לייצר 10,000 פחמים

כן, קראת נכון. על פי מחקר זה של מכללת פן סטייט למדעי החקלאות, תיקנים יכולים להפיק מעל 10,000 צאצאים תוך שנה בלבד. זאת בהנחה שהתיקן הגרמני אחראי לייצור שני דורות בשנה. עוד מזנון מעניין לגבי תיקנים: הם נמצאים בכוכב הלכת הזה למעלה מ -300 מיליון שנה.


כדי לשלוט בתיקנים, באגים, נמלים, קרציות, עכברים ומזיקים ביתיים נפוצים אחרים, חשוב מאוד לבצע בדיקות סדירות בביתכם, להתריע על מומחי הדברה כאשר אתם מבחינים בבעיות כלשהן, ולנקוט צעדים פרואקטיביים, כמו הדברה היקפית, לביצוע למנוע התפשטות. אם אתם נמצאים בקיהוגה, מדינה, לוריין, פרנקלין, דלאוור, פיירפילד, יוניון, או בכל מקום אחר באזור השירות שלנו, צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר בחינם או לקביעת שירותי הדברת מזיקים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.