19 Aug
19Aug

 החלטנו לשתף אותכם בסיפור שקרה לנו לא מזמן.

 קיבלנו טלפון מלקוחה שהתלוננה על עקיצות בפלג גוף תחתון. לאחר תשאול מעמיק הגענו למסקנה שאכן יש בעיה של פרעושים בבית.

 בעיית פרעושים מגיעה בדרך כלל כאשר יש חיות מחמד בבית . פרעושים הם חרקים שחיים בדרך כלל באזור הרביצה של חיות המחמד שלנו. הם חייבים להיות באזור אשר מספק להם את כל הצרכים הנדרשים. פרעושים הינם חרקים הניזונים ממציצת דם. פרעוש הינו חרק בעל גלגול מלא. שזה אומר ביצה, זחל ,גולם, ובוגר. הזחל ניזון מחומרים אורגניים אשר מצויים אצלנו בריצפה, שטיחים, או אפילו באדמה בחצר שלנו. לאחר כ-20 ימים הזחל מגיע לשלב הגולם וממנו יוצא "פרעוש צעיר". מייד עם יציאתו הפרעוש מחפש פונדקאי כדי למצוץ דם ולהגיע לשלב הבגרות. בהגעתו לבגרות מתבצע זיווג עם המין השני. הפרעושים חייבים למצוץ דם  לצאצאים הבאים. לאחר כמה ימים מתבצעת הטלת הביצים על הפונדקאי שבמקרה זה הכלב או החתול שלנו. חיית המחמד משמשת כמלחייה כן כמו ששמעתם. לחיות המחמד שלנו יש הרגל להתנער ובכך הם מפזרים את הביצים של הפרעושים בצורה "יעילה" לפרעוש  וחוזר חלילה.




 בהגעתו של המדביר שלנו אל הלקוחה צוות "גלובוס הדברות" מייד ביצע תשאול מקיף וניטור עד שהיה ברור לנו שיש מפגע של פרעושים. כמובן שהלקוחה הלחוצה אשר המפגע הדיר שינה מעיניה קיבלה הסבר מעמיק על הבעיה ואיך אנו ביחד נפתור אותה.

 שלבי ההדברה של הפרעושים הם כמה פעולות שונות אשר ביחד נותנים תוצאות מעולות. המדביר שלנו אשר ברשותו רישיון הדברה מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה הסביר, קודם נאלץ לטפל בחיות המחמד שלנו כגון אמפולה נגד פרעושים. לאחר טיפול בחיות המחמד הגיע השלב לבצע סניטציה מלאה באזור המפגע. המדביר שלנו נתן הוראות מפורטות תחילה יש לבצע שאיבה של ספות, מזרנים, שטיחים,כריות וכו' . לאחר כל השלבים הגיע שלב ההדברה. הדברת פרעושים מתבצעת באופן שונה מחרקים אחרים, ובחומרים אחרים אשר יעילותם אפקטיבית במיוחד. הריסוס הוא ריצפתי שלא כמו חרקים אחרים אשר לרוב הריסוס הוא רק בפינות הבית ולאורך הפנאל. ריסוס הפרעושים ריצפתי ורחב ממש מתבצעת הרטבה של משטחי הבית על מנת להגיע לכל הסדקים והפתחים אשר ביצי וזחלי הפרעושים מצויים. לאחר ההדברה הלקוחה קיבלה הוראות מפורטות לגבי כניסתה חזרה הביתה וכמובן לגבי כניסתם חזרה של חיות המחמד כמובן לאחר טיפול וטרינרי.

 סוף טוב הכל טוב הבעיה נפתרה ואנו מרוצים כי אצלנו ב"גלובוס הדברות" הלקוחות ושביעות רצונם הם הדברים החשובים ביותר תמיד כאן לשירותכם. 


להזמנת שירות-0525-267-877          

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.